Levi’s, Newonce i my – „Bolesne Poranki Summer Tour”.
W piątek 6 sierpnia w krakowskim Hype Parku odbyły się małe kultowe warsztaty. Kasia i Julka odkrywały tajniki powstawania projektów tatuaży. Wykonane grafiki lądowaly w Print Barze, a potem na koszulkach i kurtkach Levis’a.
Levi’s w akcji: kupuj z głową
Buy Better Wear Longer to kampania mająca na celu promowanie świadomych i odpowiedzialnych zakupów, czyli jakość, a nie ilość
W cieniu tej idei podjęliśmy współpracę z Levi’sem. Marka ta mocno stawia na customizację swoich produktów; po pierwsze, żeby przedłużyć ich żywotność, po drugie, by nadać im drugie życie zachęcając do kupowania rzeczy vintage. Marka Levi’s poprzez wprowadzanie nieszablonowych rozwiązań dotyczących zmniejszenia negatywnego wpływu na klimat, mniejszego zużycia wody, inwestowania w materiały i technologie takie jak Cottonized Hemp i Organic Cotton czy skalowania procesów Water<Less®, chce zredukować zużycie zasobów naturalnych. I uczynić przemysł odzieżowy przyjaźniejszym dla naszej planety.
Na piątkowych warsztatach można było wydrukować autorskie kultowe i nie tylko, wzory na t-shirt’ach i kurtkach Levi’sa. Dodatkowo, jeśli komuś w duszy zagrało, mógł swoje ciuchy pomalować lub przeszyć.
KASIA ZAGÓRSKA
JULKA SZKLARSKA
PROJEKT JULKI
PROJEKTY KASI
Kult na antenie Newonce Radio.
Przy okazji całego weekendowego eventu, Maciek – menago studia w Jubilacie, miał sposobność, by w specjalnej porannej audycji Newonce, pogadać z Ras’em i Kędziorem. Opowiedział o tatuatorskim świecie i nowych tendencjach występujących w branży. O tym, jak pandemia i jej skutki wpłynęły na pracę studia i samych artystów. O tym, co warto wiedzieć przed przyjściem na dziarkę.
.
RAS, KĘDZIOR I MACIEK
KOSZULKA Z PROJEKTEM KASI
Piątkowa impreza skończyła się setem Eltrona i Meg.
Kto dotarł na nasze warsztaty, ten pomyka teraz w ciuchach Levis’a z autorskimi projektami kultowych tatuażystek.